Usługi fizjoterapia

Oferujemy Usługi fizjoterapii w Łodzi

Usługi fizjoterapia

Oferujemy Państwu indywidualnie dobraną fizjoterapię w Łodzi według najwyższych standardów, prowadzoną przez wykwalifikowanych i doświadczonych terapeutów, którzy posiadają odpowiednie umiejętności, aby sprostać najtrudniejszym dolegliwościom bólowym.

Co Nas wyróżnia?

– Indywidualne podejście do każdego pacjenta, nie zamykamy się na jedną koncepcję fizjoterapii, ale dobieramy najlepiej działające techniki, aby móc skutecznie i w możliwie najkrótszym czasie pomagać cierpiącym na ból pacjentom.

– Doświadczenie i profesjonalizm, wieloletnia praktyka zbierana na kursach, warsztatach oraz w codziennej pracy z pacjentem bólowym jak i przewlekłym, pozwoliła Nam otworzyć prywatne centrum oferujące pracę skutecznymi metodami terapeutycznymi stosowanymi w wielu krajach przez najlepszych specjalistów na świecie.

– Szczegółowy wywiad i edukacja pacjenta, w Naszym centrum najważniejszy jest pacjent i jego problem funkcjonalny dlatego zawsze słuchamy, odpowiadamy i zadajemy pytania. Co w danym momencie jest dla Naszego pacjenta największym problemem.

– Rehabilitacja stacjonarna oraz w domu pacjenta, przyjmujemy pacjentów w gabinecie stacjonarnie lub na życzenie w domu pacjenta. Nasi terapeuci są zawsze przygotowani, wyposażeni w odpowiedni sprzęt rehabilitacyjny oraz środki dezynfekcji.

Norbert Barski jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Kierunek ukończył na wydziale Wojskowo – Lekarskim z tytułem magistra fizjoterapii. Był stypendystą Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Pracował z pacjentami na oddziale ortopedycznym, a także z pacjentami neurologicznymi oraz ambulatoryjnymi.

W codziennej pracy z pacjentem wykorzystuje techniki:

Terapii manualnej według koncepcji Maitland – jest jedną z najpopularniejszych na świecie metod terapii manualnej, posiada akredytację IFOMT. Łączy techniki terapeutyczne działające na stawy, mięśnie i tkankę nerwową. Jest idealną metodą do leczenia pacjentów z każdą jednostką chorobową
Treningu funkcjonalnego – techniki neurodynamiczne, stretching mięśni, ćwiczenia stabilizacyjne i indywidualnie dopasowane ćwiczenia, które pacjent może wykonywać w domu.
Masażu: klasyczny, sportowy, tkanek głębokich, antycellulitowy, leczniczy oraz limfatyczny.
Kinesiology Tapingu – czyli plastrowanie dynamiczne, polega na oklejaniu różnych części ciała specjalnymi plastrami, głównie w celu złagodzenia bólu, a także by zapobiec kontuzjom. Plastrowanie dynamiczne pomoże także złagodzić ból kręgosłupa, poprawi krążenie czy uratuje przed skurczami łydek.
Suchego Igłowania – to metoda fizjoterapeutyczna polegająca na nakłuciu punktu spustowego w mięśniu lub nakłuciu napiętego pasma mięśniowego za pomocą sterylnych, jednorazowych igieł do akupunktury w celu leczenia bólu mięśniowo-powięziowego i dysfunkcji w obrębie narządu ruchu. Wskazania do leczenia suchymi igłami to m.in. bóle pleców, łokieć tenisisty czy bark zamrożony. W połączeniu z terapią manualną przynosi spektakularne efekty.