- Regulamin
Regulamin świadczenia usług na portalu medcanclinics.pl w ramach prowadzonej działalności MedCan Clinics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- 1.
Użyte w niniejszym regulaminie definicje oznaczają:
- Usługodawca – MedCan Clinics Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 9/2U, 90-113 Łódź, NIP: 7252330551
- Pacjent – osoba, fizyczna korzystająca z usług medycznych i konsultacji lekarskich świadczonych przez Usługodawcę.
- Regulamin – obecny regulamin, który reguluje zasady współpracy pomiędzy Usługodawcą a Pacjentem.
- 2.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę dla Pacjenta realizowane są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wybranego terminu za pomocą adresu internetowego: https://medcanclinics.pl/rezerwuj-wizyte/
- Konieczne jest, aby Pacjent dokonał opłaty za umówioną rezerwację terminu wizyty lub konsultacji lekarskiej. W przeciwnym wypadku termin zostanie anulowany automatycznie. Pacjent posiada możliwość potwierdzenie wizyty lekarskiej za pomocą wysyłki potwierdzenia przelewu na adres [email protected]
- Pacjent korzystający z konsultacji lub wizyty konopnej musi mieć ukończone 18 lat.
- W przypadku braku przybycia na umówiony termin przez Pacjenta rezerwacja terminu przepada i nie przechodzi na inną datę wykonania konsultacji.
- Usługodawca nie gwarantuje uzyskania dla Pacjenta recepty na Medyczną Marihuanę. Usługodawca każdorazowo podczas rozpoczęcia procesu leczenia zweryfikuje stan zdrowia Pacjenta i dobierze odpowiednie metody leczenia oraz dawki.
- Pacjent może też dokonać rezerwacji telefonicznej swojej wizyty i potwierdzić ją przelewem bankowym opłacając wizytę z góry. Numer do celów rezerwacji wizyt znajduje się na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem: https://medcanclinics.pl/
- Usługobiorca zastrzega sobie prawo do braku realizowania zwrotów, a Pacjent akceptuje ten model działania.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania zwrotów a Pacjent akceptuje ten zapis składając i opłacając usługi dostępne na portalu https://medcanclinics.pl/
- Umówienie terminu wizyty lub konsultacji wiąże się z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Pacjent zobowiązany jest do prowadzenia komunikacji z Usługodawca w sposób nie naruszający dóbr osobistych pracowników Usługobiorcy oraz nie będzie używał zwrotów powszechnie uznanych jako wulgarne i obraźliwe.
- 3.
- Korzystanie z usług Usługodawcy przez Pacjenta wiąże się z posiadaniem przez Pacjenta dostępu do poczty elektronicznej, telefonu komórkowego oraz dostępu do Internetu.
- Dostęp do usług Usługodawcy jest możliwy za pomocą komputera klasy PC, Mac oraz Smartphone.
- 4.
- Usługi świadczone dla Pacjenta przez Usługodawcę realizowane są w formie konsultacji lokalnie w siedzibie bądź oddziale Usługodawcy oraz elektronicznie (online) za pomocą komunikatora lub połączenia telefonicznego.
- Pacjent powinien być przygotowany do rozpoczęcia konsultacji lokalnej lub online minimum 30 minut przed umówionym terminem realizacji usługi.
- Pacjent podczas trwającej konsultacji lekarskiej zobowiązany jest przekazywać wyłącznie prawdziwe informacje o swoim stanie zdrowia do lekarza Usługodawcy.
- Pacjent wyraża zgodę na założenie karty Pacjenta w zasobach teleinformatycznych Usługodawcy oraz bieżące dokumentowanie historii leczenia.
- Pacjent zgadza się na przechowywanie przekazanej dokumentacji medycznej do Usługodawcy i przechowywanie jej przez Usługodawcę na czas leczenia.
- 5.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez Strony w pierwszej kolejności polubownie i za porozumieniem Stron.
- Sądem właściwym do rozpoznania spraw wynikających z niniejszego regulaminu jest Sąd właściwy dla Usługodawcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia zmian w niniejszym regulaminie mając na uwadze jakość świadczonych usług.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy RODO i przepisy Prawa Polskiego.
- Pacjent po zakończeniu leczenia u Usługodawcy ma prawo do wysłania prośby o usunięcie jego danych osobowych oraz historii leczenia (danych medycznych) z zasobów teleinformatycznych Usługodawcy.
- Pacjent oświadcza, że podane przez niego dane osobowe zostały przez niego przedstawione jako prawdziwe.
- Usługodawca podejmuje należyte środki informatyczne w celu odpowiedniego zabezpieczenia danych medycznych i osobowych. Pacjent w przypadku wycieku danych osobowych lub medycznych nie będzie żądał od Usługodawcy żadnej formy zadośćuczynienia.
- Polityka Prywatności
I. Postanowienia ogólne
- Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego medcanclinics.pl (dalej: Serwis).
- Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
- Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
II. Administrator danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest MedCan Clinics Sp. o.o. adres:
ul. Sienkiewicza 9/2U, 90-113 Łódź,
NIP: 7252330551, REGON: 525061417, KRS: 0001031370, adres poczty elektronicznej: [email protected] (dalej: Administrator).
III. Cel zbierania danych osobowych
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu:
– rejestracji konta i weryfikacji tożsamości Użytkownika,
– umożliwienia logowania do Serwisu,
– realizacji umowy dotyczącej usług i e-usług,
– komunikacji z Użytkownikiem (livechat, formularz kontaktowy itp.),
– wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody Użytkownika na jego otrzymywanie),
– prowadzenia systemu komentarzy,
– świadczenia usług społecznościowych,
– promocji oferty Administratora,
– marketingu, remarketingu, afiliacji,
– personalizacji Serwisu dla Użytkowników,
– działań analitycznych i statystycznych,
– windykacji należności,
– ustalenia i dochodzenia roszczeń albo obrony przed nimi. - Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.
IV. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych
Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, PESEL
V. Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:
- gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
- gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).
VI. Udostępnianie danych osobowych
- Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.
- Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
VII. Prawa Użytkowników
- Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).
- Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z wymienionych praw należy przesłać na adres [email protected].
- Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
- Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).
VIII. Postanowienia końcowe
- Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
- Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.
- Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.
- Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy celom statystycznym.
- Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.
Ciasteczka